In primul rand consideram ca termenul calitate nu poate sa vina fara „Experienta”. Ne-am imbunatatit constant tehnicile si utilajele pe care le folosim pentru realizarea produselor noastre, astfel incat sa oferim un rezultat cat mai bun. Am invatat din greseli, am studiat companiile mari din strainatate pentru a ne perfectiona. Dar, cel mai important, am investit in oamenii nostri. Sunt oameni cu care colaboram de ani de zile si care au exersat constant.
Cat de mult conteaza calitatea oferita clientilor
Marfa pe care o producem trebuie sa se vanda cat mai repede. Si cei care au cumparat-o trebuie sa fie multumiti si sa ne recomande mai departe. Acest lucru nu se poate intampla cu produse de o calitate slaba. Reputatia noastra trebuie sa fie impecabila, iar cei care comanda de la noi sa profite de aceste produse pe o perioada cat mai lunga de timp (avand in vedere ca majoritatea produselor trebuie sa reziste la temperaturi foarte mari).
Ce am invatat de-a lungul timpului
Meseriasii care lucreaza cu produsele noastre stiu sa deosebeasca o caramida de calitate de una care crapa rapid sau devine „Sfaramicioasa”. Ei sunt cei mai importanti, avand in vedere ca de multe ori ei transmit clientului ce au nevoie pentru a-si executa proiectul (fie ca vorbim de gratare de curte, cuptoare industriale etc). Atunci cand un meserias este multumit, acesta va comanda aceleasi materiale, deoarece invata cum sa lucreze cu ele si nu doreste la randul lui sa aiba recenzii negative din partea clientilor. Asadar, ca in orice alt domeniu, exista un ciclu de evenimente care pot creste sau duce o companie in jos. Iar noi incercam sa fim cat mai buni, de peste 10 ani.